Alla inlägg den 22 november 2007

Av Frida Arvidsson - 22 november 2007 19:19

Hej!!

Idag var eleverna indelade i tre olika grupper. Dom turades om på tre olika stationer. En grupp hade idrott och dom andra två var i 6:års och 1:ornas klassrum och gjorde olika saker. Det tog hela dagen fram till halv två. Det var en väldigt rolig dag. Jag och Jennifer gjorde iordning mapparna med bilder för att allt skall vara klart tills imorrn när vi drar igång. Det finns inte så mycket att skriva om denna dag. Bara att det är väldigt roligt att vara i förskoleklassen. Jag tycker att jag har fått bra kontakt med många barn även då det var blandade grupper av 6års och 1or. Men visst är de klart att en del barn tar kontakt fortare än andra. Men alla barn är så himla snälla...:) Jag undrar hur det skall gå imorrn. Det finns ju en del frågetecken. Om de kommer att bli försvårt för dom. Eller hur det kommer att gå. Imorrn måste jag komma ihåg att prata med läraren om hur vi skall pressentera arbetet för barnen. För dom vill nog se vad dem har gjort. Mvh Frida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards