Alla inlägg den 26 november 2007

Av Frida Arvidsson - 26 november 2007 18:34

Hej!!

Idag så gjorde vi klart elevernas bild på power pointen. Vi la till ljud med 12 elever. Alla elever tycker det  var roligt spec. att höra sin egen röst. Imorrn skall vi köra igång med de tre andra grupperna som inte har fått göra. Men jag tror vi bara hinner med två grupper imorrn. Så då får vi ta den tredje på ONsdagen. Men de har vi fått tid till så det kommer bli bra. Alla frågar hela tiden ....är det min tur nu?? När får jag följa med till datasalen?? Imorrn har vi bokat videokameran. Så vi kan filma lite när barnen jobbar med power point men vi har även bokat den på fredag då vi skall visa allt för eleverna. Vi kommer ev. att visa er filmen i skolan när vi  berättar hur det har varit. Men filmen måste bli bra också. Vi skall göra vårat bästa...:) Nu finns det inte så mycket mer att skriva än att när vi var klara med att lägga in ljudet med eleverna så var det lunch  och sen lyssnade vi på saga och sedan var det fri lek. Jag hoppas dagen imorrn kommer bli lika bra och rolig som i fredags när vi inledde vårat lilla arbete med förskoleklassen. 

Mvh Frida 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards